Nyilatkozat


Szeretném leszögezni:
1. Az illetékesek nagyon idegesek lesznek és személyükben érzik megsértve magukat, amikor rájönnek, mi is olvasható itt évek óta.
2. A megoldásokban szereplő paraméterekben nem található faj, nem, bőrszín és vallás szerinti megkülönböztetés.
3. A lehetőségek nem mások seggében, hanem csak és kizárólag a saját teljesítményed okán a saját fejedben találhatók.

I want to make it clear:
1. The people in charge will be very upset and personally offended when they find out what you have been reading here for years.
2. The parameters in the solutions do not discriminate on the basis of race, gender, colour or religion.
3. The opportunities are not in other people's asses, but only and exclusively in your own mind because of your own performance.


Az ÉlményParkról röviden

English vserion


Az ÉlményPark fő területei

Oktatás-Tanulás
Gyógyítás-Gyógyulás
Élmény-Kaland
Kutatás-Fejlesztés

A tudati regisztráció után mindenki jellegéből adódóan e négy közül kerül valamelyikbe, ám a rendszer annál sokkal komplexebb, hogy valamilyen szinten ne lenne jelen a másik három is.


Mi az ÉlményPark?

A tudatod által kivetített 3D-s környezet keretrendszere, azaz egy tudathálózaton futó operációs rendszer. Ez egy olyan világértelmezés, ami az informatikai látószögben értelmezi a világot. Alapvetően két részre bontható:

Rendszer
Tartalom

Aki a rendszerrel és annak fejlesztésével kíván foglalkozni, az teljes figyelmet igénylő, tízéves időléptékű feladat, amiben a játékcélok erősen korlátozottak. A rendszerfejlesztők tudatszintje a felső transztartományokba kerül, ahol nincsenek jelen a játékcélok és azoknak javasolt, akiket például a telefonjukon az OS jobban érdekli az appoknál. Ebben az admin feladatban nincs hierarchia, aki mégis hatalmi játékokba kezd, visszaeshet a játék szintre. A jelentkezés önmagadban történik a Szándék és a Töltés révén, majd megkezded évekig tartó felkészülésedet a mélyebb tudatszintekre. Az út körülbelül 3 év oda és 3 év vissza a megfelelő körülmények esetén.

A tartalomfejlesztés a külvilággal és az alsó transztartományokkal áll szoros kapcsolatban. Az előbbi példát folytatva azoknak javasolt, akiket az appok érdekelnek jobban. Célszerű itt a tudati regisztráció a játékszerverre (1ST1) is, ami hasonló az ÉlményParkhoz, ám ez az egyéni tudatok operációs rendszere. A multiplex vetítés miatt nincsenek konkrét elvárások, mert a rendszer annak a valóságcsomónak arra a szintjére helyez, ami a céljaidnak, szándékaidnak és jövőképednek megfelel. Az ÉlményParkról, a Multiplex Vetítésről és az Appokról bővebb információk itt. A jelentkezés szintén önmagadban történik annyi különbséggel, hogy a rendszerfrissítés után mindenkit, aki eddig ezotériával vagy mágiával foglalkozott, a login-rendszer automatikusan helyezi az őt megillető szintre és pozícióba.


Garancia

Lényeges itt leszögeznem, hogy az ÉlményPark indítása nélkül ennek a világnak vége lenne, mert létrejötte egy olyan véletlennek köszönhető, ami anomáliát okozott. Ez azonban nem jogosítja fel a fejlesztőket, hogy lemondjanak azokról az alapértékekről, amik nélkül nem beszélhetünk fejlett világról. Az ÉlményPark egyik fő funkciója a hibák javítása, amire a teljesség igénye nélkül mondok egy példát. A frissítés után már mindegy, mit beszélnek meg a fejed fölött a kollektív szintek, ha te az egyes ember szintjén arra nemet mondasz, az olyan, mintha a parlament nem ratifikálná a megállapodást. Ennek oka lehet mondjuk az, hogy nem szimpatikus számodra a fentről hozzád küldött ember, amit egy másik ilyen emberrel akár könnyen orvosolni lehet.

Az eltérő ügyek, dolgok, emberek találkozhatnak, de nem kevredhetnek. Így jelentősen csökken az anomália által okozott beragadás és összeakadás problémája, amit az azonos frekvenciára került eltérő dimenziók okoztak.

A személyzeti politika előre lefektetett paraméterek szerint működik, aminek szabályai a fejlesztőkre is vonatkoznak. Szigorúan minőségalapú és mindig az aktuális értéket nézi, tehát leköveti az adott emberben beálló változásokat. A fejlesztésének egyik oka az volt, hogy előre felkészültem minden eshetőségre, arra is, ha engem olyan megszállás ér, aminek nem tudnék ellenállni, akkor a rendszer engem is levált és szükség esetén automatikusan működik tovább. Ennek hatálya mindenkire vonatkozik, legyen fizikai vagy szellemi lény. Ez véget vet annak a problémának, hogy felkészületlen, valójában játék szinten lévő beavatkozók érvényesítsenek admin (más szóval isteni) hatalmat.


Holo Appok lehívása

Gondolatban tudod - legkönnyebben félálomban vagy transzállapotban - lehívni a tudatoddal, ami úgy viselkedik a tudathálózaton, mint egy böngésző.


Életed megváltoztatása

1. A régi életed a Régi Filmed része

2. Minden olyan dolog, körülmény, melyet nem szeretnél az új életedbe hozni, a régi életed része és előbb utóbb eltűnik

3. A saját filmednek Te vagy a főszereplője, a többiek címszereplők, mellékszereplők és statiszták

4. Az Új Film ott kezdődik, ahol a régi végződött

5. Azaz a jelenlegi helyzeted a Régi Filmed vége és az Új Filmed innen kezdődik

6. A szeretteid és akiket tovább vetítesz, elfoglalják helyüket

7. Most képzeletben láss magad előtt egy gombot, amit nyomj meg, ha el akarod indítani az új évadot

8. Ha nem indítasz, akkor is lehetsz mellékszereplő más filmjében, ahonnan meg van a lehetőséged akár főszerepekre is

9. Indíthatsz később is Új Filmet, ha úgy érzed, a kezdőpontodon tudnál még fejleszteni


Régi Film szabályai

1. A Régi Film ott végződik, ahol az új kezdődik

2. A Régi Filmből alanyi jogon az újba jutni csak sikeres próbákkal lehet

3. Az Új Filmbe a nézők szavazataival is be lehet jutni

4. Időnként keletkeznek olyan tudat rések, melykben létrejöhetnek célzott múlt-jövő és jövő-múlt energiafolyamok. Ekkor történhet a Régi Film szereplői felől megkeresés, ami az Új Filmben nem szerepel. Az Új Filmben ilyenkor ezek a történések nem szerepelnek, mert a Színész 'saját dolgot' intéz.

5. Ha valaki nem szerepel az Új Filmedben, soha többé nem fogtok érdemben találkozni, mert te sem szerepelsz az ő filmjében.

6. Az Új Film pont egy olyan karakterrel kezdődik, mint amilyen te vagy az indulásakor.

7. Minél előrébb haladunk az időben, a Régi Filmedben szerepet játszók úgy ritkulnak el.

8. A Régi Filmjeid életednek azon szakaszai, amik mindig megalapozzák a következőt.


Saját Film

Mindenki főszereplő a saját filmjében. Vannak még más főszereplők, címszereplők, szereplők, mellékszereplők és statiszták. Velük éled mindennapi életedet. Mivel az élet egy bonyolult Matrix, te sem egy darab filmben szerepelsz, bármikor megjelenhetsz más filmjében például statisztaként. Ha én minden nap ugyanabba a boltba járok vásárolni, akkor a pénztáros szemében én egy statiszta vagyok. Ezekben a filmekben a műfaj attól függ, kinek a filmje viszi a főszerepet. Vannak magasabb és alacsonyabb prioritású filmek. Mivel így a hasonló a hasonlóhoz kerül, kölcsönhatásba kerülhetnek egymással, azaz a filmek egymásba keverhetők. A nem oda való elemek eltávolodnak, eltűnnek.

Feladat alapú együttműködésben mikrokörnyezeti szabályok lépnek életbe, amikkel a történetek egymásba illeszthetők, de mentesülnek a műfajok kötelezettségeitől.


HoloFilm

A Saját Film egy értelmezési kategória, nem keverendő össze a HoloFilmmel. A HoloFilm, más néven Realitás Szimuláció azoknak a szellemi lényeknek van, akik megszeretnék tapasztalni a fizikai világot. A Holo Film létrejötte egyrészről egy súlyos probléma megoldása, másrészről a szellemi világ felőli igény minőségi kielégítése. A Realitás Szimuláció tehát az alászálló lények világa. Azt az illúziót kelti számukra, mintha tényleg a fizikai világba csöppennének, azonban mentesülnek annak veszélyeitől és káros hatásaitól. A HoloFilmek olyan történetek, melyekben szereplő lények megtapasztalhatják a Szabad Akarat illúzióját. A HoloFilmek az elejétől a végéig teljesen kötött szerepek, még egy fingás sem történhet bennük véletlenül. Mégis olyan hatást kelt, mintha a szereplők mindent a szabad akaratukból tennének. Mivel a külvilág csak egy díszlet, a HoloFilmek a legjobb HoloJátékok mentett verziói, melyket eltérő korokba lehet helyezni.

HoloJáték

A HoloJáték, más néven Földi Menny azoknak az embereknek és felemelkedett lényeknek van, akik a kollektív tudatot tapasztalják meg. A felemelkedés során továbbra is az általuk ismert világ vetül, ezért sokuk magát a felemelkedést sem veszi észre és élik tovább az életüket. Ami nagy fordulatokat vesz, így adva kiváló alapot a játéknak. Ide az embereket általában az egyéni tudatuk hajtja, meg kell tanulniuk csapatban gondolkodni és játszani. A játék akkor lép a következő szintre, amikor az egyes emberek rájönnek, hogy itt mindenki egy 'másik te' és a cél az lesz, hogyan hangolják idális állásba az egyén és a kollektíva szempontjait.

HoloJáték sablonokat írhatok én (írtam is), generálhatják automatikus folyamatok, adhatja az élet vagy a sors és nektek is meg van erre a lehetőségetek. Nem olyan nehéz rájönni a titkára. Mivel a történeteket a szabad akarat által biztosított döntések alakítják (ezért játék és nem film), cél a szabad akaratok összehangolása a közös célokkal, valamint az alázat és a lemondás elsajátítása. A HoloJátékok tehát olyan történetek, melyekben a felek között versengés zajlik, ahol megtanulhatják kezelni a győzelmeket és a vereségeket is. Az előrejutás kulcsa a minőség.

HoloShow

HoloShow mindkét zónában indulhat, ez az egyetlen mód arra, hogy a két világ lényei találkozzanak és összemérjék tudásukat, ügyességüket és bátorságukat. Leginkább a vetélkedőműsorokra, kiválasztóshow-kra hasonlítanak, olyan nézőcentrikus műsorok a magas rangú szellemi lények számára, akik nem kívánnak belépni az ÉlményParkba, mégis lehetővé teszi számukra a betekintést. Olyan vitás kérdések eldöntésére is létrejöhetnek, ahol lehetővé válnak azok eltérő objektív és szubjektív lecséken át történő vizsgálatai, így tanulási és kutatási célokra is alkalmasak.


Az ÉlményPark 3 fő alkotóeleme

1. Gumimaci logika

Nem mindenki van mindig azon a látószögön, hogy az eseményeket helyesen értelmezze. Ez minden esetben félreértéseket okoz, amivel rendszerszinten kellett foglalkozni. Itt a hit a nem tudásból eredő feltételezéssé válik, ahol a hit által kiváltott reakció minden esetben a helyes irány felé tolja az illetőt, akik profi módon válnak képessé olyan komplex magasabb dimenziós műveletekre, hogy egészen mást hisznek és tudnak róla. Használd ki az időd, amíg gumimaci vagy, mert az ébredések után egészen más szintek várnak rád.

2. Jogosultsági Rendszer

Nem enged akárkit akárki közelébe, ha az nem alkalmas vagy méltó rá. Így elkerüljük azt a problémát, hogy primitívebb lények szálljanak meg fejlettebbeket. A Jogosultsági Rendszer igyekszik mindenkit a maga szntjének és érdeklődésének megfelelő környezetbe és társaságba helyezni.

3. Rózsaszín Gömb

Ez egyfajta dramaturg. Amilyen a színe és fényessége, olyan az ereje és a minősége. Célja, hogy kiküszöbölje az illetéktelen szándékokat és mágiát, hogy azok ne üssenek vissza végzetesen a felkészületlenül küldőre. Engedi az érdeket, díjazza a jó ötleteket és találmányokat, nem beszélve a színészi alakításról.


MIA

Ő a személyes spirituális asszisztensed és bármilyen helyzethez alkalmazkodva végzi el azt, amit te nem tudsz, mert mondjuk a spirituális világ létezésében sem hiszel. Olyan, mintha a személyes angyalod lenne, akivel a megfelelő felkészültséggel fel is tudod venni a gondolati kapcsolatot.


Tüköradmin

Ott álltam egyedül egy átláthatatlanul nagy feladat előtt, ami a kapacitásomat is lényegesen meghaladja. Aztán rájöttem, hogy minek dolgozzak helyettetek, ha mindenre képesek vagytok ti is. Ott van minden hatalom a kezedben, ám olyan világot kapsz az Ég felől, amilyen a te világod másoknak. Nem tetszik valami? Változtass rajta és akkor a világ is változni fog tefeléd. Fogadjunk, hogy magad is tudni fogod, milyennek kellene lennie az ideális világnak!